تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
طرح بازاریابی برای شرکت کولر گازی ایران
تعیین استراتژی مناسب برای دانشکده مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
بررسی میزان تاثیر موانع صادراتی بر توسعه صادرات صنایع لوازم خانگی گازسوز
بررسی راهکارهای توسعه بیمه عمر در شهرستان تهران ( باتاکید بر تقسیم بندی بازار )
تعیین عوامل افزایش سرانه مرسولات پستی در پست استان تهران
بررسی نقش اعتماد و مهارت کامپیوتری در پذیرش بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل اصلاحشده TAM
شناسایی مشکلات توسعه تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسطه صادراتی و ارائه راهکار
تعیین عوامل مؤثر بر رشد بازار بیمههای مسئولیت محصول
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان حوزه خدمات بانکی بر اساس مدل کارا
بررسی تاثیر مدیریت دانش بازرایابی بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه: شرکتهای داروئی
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش خدمات موبایلبانک از سوی مشتریان بانک پارسیان در شهر تهران
بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر آمادگی سازمانی برای استفاده از امضای دیجیتال در بانکداری الکترونیک
بررسی نقش شرکتهای تعاونی روستایی، تولیدی و تشکلهای صادراتی در بازاریابی صادراتی زعفران
تبیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک صادرات ایران با رویکرد بازاریابی رابطهمند در استان تهران
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر رقابتپذیری بر اساس دو رویکرد منبع محور و بازارگرایی
بررسی عوامل مؤثر برخرید جوراب از دیدگاه مصرفکنندگان
بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در صادرات محصولات صنایع غذایی ایران از دیدگاه صادرکنندگان
بازاریابی ویروسی با مطالعه درک و واکنش کاربران اینترنتی شهر تبریز
بررسی نقش نیروی انسانی و کارآیی شرکتهای تعاونی روستایی
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان
تاثیر کیفیت خدوات همراه بانک بر اعتماد و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران
بهرهگیری از مدیریت دانش مشتری با استفاده از دادهکاوی در محصولات FMCG گروه صنعتی گلرنگ
بررسی تاثیر کاریرد مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان شرکت پارس خودرو در سطح شهر تهران
ارزیابی نظریه "بسط و گسترش نوآوریها" در ارتباط با زمان پذیرش مصرفکنندگان (صنایع الکترونیک)
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مصرفکنندگان مایع ظرفشویی
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند بر اساس رتبهبندی معیارهای کمی و کیفی
سنجش نگرش کارکنان نسبت به مدیران و عوامل موثر بر آن در واحدهای قضایی دادگستری استان آذربایجانشرقی
بررسی عوامل مؤثر بر افزایش فروش گیشهای فیلمهای سینمایی تولید ایران
بررسی تأثیر عوامل داخلی و خارجی بنگاه بر استراتژی انطباق محصول و عملکرد صادراتی
بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی در ایران
بررسی فرایند فروش حضوری خدمات تبلیغات چاپی و ارائه راهکارهای مناسب ( با تاکید بر مراحل فروشندگی)
ارزیابی صنعت تبلیغات از نقطه نظر آژانس های تبلیغاتی با تاکید بر صنایع مواد غذایی در استان تهران
بررسی روشهای جذب حمایت های مالی جهت تیم های ورزشی کشور
بررسی و شناسایی عوامل حیاتی موفقیت در شرکتهای هولدینگ فعال در صنعت پتروشیمی
بررسی راههای صادرات محصولات صنایع کاشی و سرامیک پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی نقش کارت امتیازی متوازن در اثربخشی سازمان راهآهن خراسان
بررسی عوامل موثر بر استفاده از سیستمهای نوین ساختمانی
بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در بین مشتریان بانک ملی
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------